درب چوبی ...

درب چوبی روکش PVC

مشاوره درسادر

برای دریافت مشاوره و یا نمونه های بیشتر لطفا با شماره ۲۲۲۵۵۹۹۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا شماره موبایل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

هر آنچه که باید قبل از خرید یک درب با کیفیت بدانید

درب ها بخش مهمی از آرایش هر ملک را تشکیل می دهند. اکثر خانه‌ها و ساختمان‌ها دارای ورودی و چندین درب داخلی هستندکه عملکردهای مختلفی را انجام می‌دهند. طراحی و سبک درب ها می تواند بر شخصیت کلی یک ملک تأثیر بگذارد.

درب ها به طور کلی به عنوان یک وسیله برای جدایی فیزیکی یک مکان با مکان دیگر استفاده می­شوند و بعید است که این وسیله در ساختمان ­ها و هر مکان سرپوشیده نصب نشده باشد. از تولید و ساخت درب­ها صد­ها سال می­گذرد و به مرور زمان با ساخت اجزا و انواع مختلف آن و همچنین همراه با رشد جمعیت و بلوغ فکری بشر، این وسیله مستطیل شکل روز به روز کامل­تر شده است.

اگر به دنبال تهیه یک درب چوبی باکیفیت برای ورودی ادارات، هتل­ها، آپارتمان­ها و یا اتاق­های خود هستید وب سایت درسا می­تواند بهترین پاسخگو برای رفع نیاز شما باشد.

در ادامه این مقاله به چند نکته اصلی اشاره خواهیم کرد.

موضوع کیفیت در درب های چوبی

یک درب چوبی بعضی اوقات معنایی فراتر از یک جداکننده داشته است؛ گاهی به عنوان یک اثر به جامانده از یک معمار و گاهی به شکل یک هنر خاص ظاهر شده است. در هر صورت یک درب قسمتی از سازه می باشد که توسط سازنده آن، به یادگار گذاشته شده و در تکمیل و زیبایی یک بنا نقش مهمی را ایفا می­کند.

درب ورودی اولین چیزی است که یک نفر هنگام ورود به خانه با آن مواجه می شود و هم چنین جلوه کلی از ظاهر منزل شما را به نمایش می­گذارد، به همین علت می­تواند در هنگام ورود اولین منظره جذاب از منزل شما را نشان دهد. حال می­خواهم تصور کنید که اگر این درب از جنس چوب مرغوب ساخته شده باشد، چه اثری بر جلوه ساختمان و منزل شما خواهد گذاشت؟ جواب این سوال مشخص است. انتخاب و خرید درب چوبی زیبا می­تواند در هنگام ورود به خانه بهترین حس و حال را به شما هدیه دهد و لذت شما را چند برابر کند. درب چوبی با جلوه چشمگیری که دارد می تواند یک فاکتور ویژه برای زیبایی خانه شما باشد و هم چنین به همراه زیبایی، سهولت استفاده و امنیت را برای شما و مکان مورد نظرتان فراهم کند. اگر بخواهیم یک رتبه بندی بر اساس جنس درب های ورودی تولید شده تهیه کنیم، درب های ورودی چوبی از نظر رتبه­بندی بیشترین آمار نصب را در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده­اند. درب چوبی ، انتخاب افراد کمال گرا و حساس می­باشد که در انتخاب هرچیز بهترین آن را در نظر می­گیرند.

تولید و مصرف چوب

از نظر گیاه شناسی، چوب بخشی از سیستمی است که آب و مواد معدنی محلول را از ریشه به بقیه قسمت های گیاه منتقل می کند ، مواد غذایی ایجاد شده توسط فتوسنتز را ذخیره می کند و پشتیبانی مکانیکی را فراهم می کند.در چند سال اخیر چوب طبیعی نه تنها در نجاری داخلی بلکه در مبلمان و وسایل تزئینی نقش اصلی خود را بازیافته است. احساس گرمایی که این ماده خوب منتقل می‌کند، استحکام و ظرفیت آن برای عایق‌سازی در برابر تغییرات ناگهانی دما، برخی از مزایای چوب می باشد. چوب یکی از سخت‌ترین مواد است، به‌ویژه در حال حاضر با پیشرفت‌هایی که در فراوری های جدید صورت گرفته قابل بازیافت و استفاده مجدد است و استفاده از آن به بهینه سازی و بهره وری انرژی کمک می کند، زیرا قادر به کاهش انتشارگاز CO2 است. سلولز حاصل از آن بخش بزرگی از انرژی امواجی را که دریافت می‌کند جذب کرده و برای عایق صدا بسیار عالی است. چوب دارای طیف گسترده ای از پرداخت است، به همین دلیل به عنوان ماده ایی ایده آل برای ایجاد فضاهای شخصی و خاص، مطرح است.

ویژگی هیگروسکوپی چوب

چوب می تواند آب را به صورت مایع، در صورت تماس با آن، یا بخار از جو اطراف جذب کند. اگرچه چوب می تواند مایعات و گازهای دیگر را جذب کند، آب مهمترین چیز است. چوب به دلیل رطوبت سنجی، چه به عنوان بخشی از درخت زنده و چه به عنوان یک ماده، همیشه حاوی رطوبت است. رطوبت بر تمام خواص چوب تأثیر می گذارد، اما باید توجه داشت که فقط رطوبت موجود در دیواره های سلولی مهم است. رطوبت در حفره های سلولی فقط وزن را افزایش می دهد.

ویژگی های حسی چوب

ویژگی های حسی شامل رنگ، درخشندگی، بو، طعم، بافت، دانه، شکل، وزن و سختی چوب است. این مشخصات ماکروسکوپی تکمیلی در توصیف یک تکه چوب برای شناسایی یا اهداف دیگر مفید است.

خشک کردن چوب

الوار و سایر قطعات چوبی معمولاً پس از برش دارای رطوبت قابل توجهی هستند و خشک کردن آنها برای آماده سازی آنها برای استفاده ضروری است. خشک کردن مناسب، میزان تغییرات ابعادی ناشی از انقباض و تورم را کاهش می دهد و چوب را در برابر میکروارگانیسم ها محافظت می کند.

مزایای درب های چوبی ورودی

ورودی منزل نقطه کانونی نمای خانه است. این نقطه شروع همه چیزهایی است که در داخل خانه اتفاق می افتد. یکی از متریال های مورد تقاضا برای ساخت درب، چوب است زیرا چوب احساس گرما، رفاه، امنیت و علاوه بر این توانایی اضافه کردن یک عنصر طبیعی دوست داشتنی علی رقم سبک و پیچیدگی بی نظیری که دارد به خانه ما می­دهد و نه تنها کیفیت طراحی خوبی دارد، بلکه دارای ویژگی های فنی بسیار بالا، عایق حرارتی و صوتی و در برابر ضربه زدن یا شکستن مقاوم است. درهای چوبی ورودی را می توان تقریباً در هر شکل یا اندازه منطبق با سفارش تولید کرد. سبک معماری خانه شما هر چه باشد، گزینه های بی پایانی خواهید یافت که هم نمای بیرونی و هم داخلی آن را تکمیل کنید. از شیک و مدرن گرفته تا سنگین، آراسته و سنتی، تقریباً می توانید هر ویژگی را که دوست دارید انتخاب کنید. اکثر صاحبان خانه ترجیح می دهند زیبایی طبیعی چوب را با استفاده از پوشش موجود برجسته کنند. اگر شما به دنبال درب با پوشش روغن بدون رنگ دانه هستید. این مزیتی است که با سایر مواد ساخت درب نمی توانید آن را دریافت کنید. این نوع درب ها برای ورودی های سرپوشیده ای که باران و آفتاب مستقیم نمی تواند به درب آسیب برساند و همچنین نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد، مناسب است.

سوالات:

درب های چوبی ظاهری زیبا و سنتی را ارائه می دهند؟

طراحان درب­های چوبی روی ظاهری بسیار کلاسیک حساب می کنند و به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند، می تواند ارزش هر ملکی را افزایش دهند.

درب های چوبی هم زنگ زدگی دارند

بدیهی است درب های چوبی زنگ زدگی ندارند. آنها علاوه بر ضد زنگ بودن، در برابر باران، باد و غیره مقاوم هستند. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را رنگ کنید و این کار را هر چند وقت یکبار تکرارکنید.

درب های چوبی می­توانند یک عمر برای شما دوام بیاورند

همانطور که قبلا ذکر شد، درب های چوبی بادوام هستند. بنابراین اگر به درستی نگهداری شوند، طول عمر بسیار بالا دارند و می­توانند برای یک عمر دوام بیاورند.

برای خرید درب چوبی چه فاکتور هایی را باید بررسی کنیم

برای خرید درب چوبی و انتخاب درست آن، در ابتدا باید به مکان قرار گیری، نوع و مرغوبیت، روکش چوبی، جنس و نوع قفل و دستگیره، سبک تولید یکنواخت، امنیت، طول عمر و مقاومت درب و در نهایت مقدار پولی که برای خرید کنار گذاشته اید، دقت کنید. بررسی دقیق تمام مواردی که ذکر شد، علاوه بر اینکه نقش تعیین کننده­ای در محاسبه قیمت واقعی دارند، شما را به خرید مد نظرتان نزدیک­تر می­کند. لازم به ذکر است وبسایت درب درسا هرگونه سفارشی را از سوی شما با قیمت به صرفه آماده خواهد کرد و ایده­های مربوط به دکوراسیون داخلی شما را به تحقق می­رساند. در صورت نیاز می­توانید از مشاوره­های تکمیلی کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید.

طبقه بندی درب چوبی بر مبنای موقعیت مکانی

درب های ورودی ساختمان

درب چوبی که برای ورودی منزل و محل سکونت خود انتخاب می­کنید باید بیشتر برای مسائل هویتی و امنیتی مناسب باشد، چرا که بخشی از تعریف هویت و جلوه یک واحد مسکونی در قسمت ورودی آن مشخص می­شود. حتی اگر بخواهید با نگاهی کارشناسی­تر نگاه کنید، می­توان اطلاعاتی از سبک زندگی صاحب ملک، فرهنگ او، عقیده و غیره به دست آورد.

درب های داخلی ساختمان

برای سفارش و خرید آن باید بیشتر به نکات ظاهری، جنس و نوع درب چوبی دقت کرد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.فضای داخلی آپارتمان برخلاف درب های ورودی، دایره محدودتری دارند و هم چنین بحث امنیت برای آن ملاک نیست.

درب های چوبی سنتی و صنعتی

درب چوبی به دو روش دست ساز و کارخانه ­ای تولید می­شود. با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر نمونه­ هایی در صف تولید هستند که همزمان با استفاده چوب در مواد اولیه خود، از مواد مصنوعی و طبیعی مختلفی گاه برای تسریع و بهبود پروسه تولید و گاه به منظور کاهش هزینه­ های محصول در فرآیند تولید خود استفاده می­کنند. تولیدکنندگان با کمک فناوری های جدید فرآیند تهیه سازی را در مدت کوتاه­ تری انجام می­دهند و در جهت رفع نیاز مردم برای استفاده گسترده ­تر از درب چوبی گام بر می­دارند. افزایش استفاده از تولید کارخانه ­ای و بهره­ مندی از تکنولوژی به جای تولید دست ساز به این علت است که جلو بردن پروژه های بزرگ و هم چنین جواب به نیاز گسترده مردم، تنها با اتکا به هنر دست سازندگان میسر نمی­شود.

 

کابینت آشپزخانه درسا در کابینت
کمد دیواری درب درسا کمد دیواری

برای مشاهده نمونه کارهای کابینت آشپزخانه و کمد دیواری درسا در ، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید همچنین می توانید درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید. مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.

همچنین می توانید پیچ اینستاگرام درسا در را دنبال نمایید تا نمونه کار های دیگر شرکت را در آنجا مشاهده نمایید.

doorsadoor_official@