کمد دیواری …

کمد دیواری مدرن ، چشم نواز ، جادار

مشاوره درسادر

برای دریافت مشاوره و یا نمونه های بیشتر لطفا با شماره ۲۲۲۵۵۹۹۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا شماره موبایل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

کمد دیواری درب درسا

چگونه بهترین کمد دیواری را انتخاب کنیم؟

کمد دیواری یکی از وسایل پرکاربرد و در عین حال، در معرض دید در هر خانه‌ای است. به همین دلیل توجه به ظاهر و رنگ آن بسیار حائز اهمیت است. بر همین اساس، در سال ۲۰۲۱ ، تولید‌کنندگان حرفه‌ای به سمت طراحی و تولید کمدهای دیواری‌ جذاب‌تر کشیده شدند. «شرکت درسا» به عنوان یکی از تولیدکنندگان حرفه‌ای و شاخص انواع کمد دیواری که بر اساس استانداردهای طراحی، در عرصه‌ی تولید کمد دیواری‌های مدرن، چشم‌نواز و جادار فعالیت می‌کند. شایان ذکر است در این عرصه ، سلیقه‌ی خریدار از لحاظ ظاهری و فنی کاملاً مدنظر قرار می‌گیرد. جهت رسیدن به این هدف، تیم طراحی شرکت بعد از جلسات اولیه با خریدار محترم و اندازه گیری‌های اولیه، کار طراحی کمد دیواری را شروع کرده و پس از اتمام، نتایج مربوطه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

پس از بررسی و تجزیه و تحلیل از طرف خریدار و رؤیت نقشه‌های کمد به صورت طرح‌های منظم، منسجم و اعمال نظر، طرح‌ها در چندین مرحله(طبق سلیقه و نظر خریدار، در صورت نیاز) اصلاح شده و نتیجه‌ی نهایی بعد از تأیید ایشان به بخش تولید ارسال می‌گردد.

برای کمد دیواری چه فضاهایی نیاز داریم؟

هنگام تصمیم‌گیری برای نصب کمد لباس، مطمئن شوید که فضای کافی برای باز کردن کامل درهای کمد لباس، کشوها و برای ایستادن کاربر در جلو وجود دارد. مطمئن شوید که کمدها نور طبیعی یا دسترسی به پنجره‌ها یا دهانه‌ی درها را مسدود نمی‌کنند. از کمدهای تمام قد می‌توان به عنوان جداکننده اتاق نیز استفاده کرد. لازم است به ابعاد کمد لباس مورد نیاز برای آویزان‌کردن و نیازهای ذخیره‌سازی اندیشیده شود.یک کمد لباس استاندارد، برای اینکه فضای کافی برای آویزان‌کردن لباس‌ها را فراهم کند، معمولاً عمقی در حدود 60 سانتی‌متر دارد.

کمد دیواری درب درسا
کابینت آشپزخانه درسا در کابینت
درب چوبی

برای مشاهده نمونه کارهای کابینت آشپزخانه و درب چوبی درسا در ، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید همچنین می توانید درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید. مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.

همچنین می توانید پیچ اینستاگرام درسا در را دنبال نمایید تا نمونه کار های دیگر شرکت را در آنجا مشاهده نمایید.

doorsadoor_official@