درسا در

درب چوبی ضد آب علاوه بر خاصیت ضد آب بودن از جلوه و زیبایی خاصی برخوردار است. استفاده از این نوع درب برای مکان هایی که امکان ایجاد بخار آب یا احتمال ریختن آب بر روی درب وجود دارد لازم و ضروری می باشد. خرید این نوع درب ها از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه است، زیرا از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. این درب ها بهترین جایگزین برای درب های فلزی و آلومینیومی محسوب می شوند.

آشنایی با مزایا و ویژگی های درب چوبی ضد آب

بهتر است بدانید درب چوبی ضد آب از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار است. یکی از مزیت های مهم این نوع درب ها ضد خش و ضد آب بودن آنها می باشد. در واقع این درب ها به دلیل ساختاری که دارند به هیچ وجه دچار خراش و پوسیدگی نمی شوند. همچنین این درب ها را می توانید به راحتی شست و شو دهید، زیرا از قابلیت شست و شو برخوردار هستند. این درب ها نیز دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشند، از اینرو شما می توانید متناسب با فضای داخلی خود از طرح و رنگ های مناسب استفاده نمایید. به نوعی می توان گفت قابلیت رنگ آمیزی از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه درب چوبی ضد آب به شمار می آید.

شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی محیط‌ خود این درب ها را رنگ آمیزی نمایید. با این قابلیت دیگر جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با ناهم‌ خوانی رنگ درب ‌ها با فضای داخلی و سالن منزل‌ وجود ندارد. از دیگر ویژگی های درب چوبی ضد آب می توان به استحکام بالای آن اشاره کرد. مقاومت در برابر ضربه، صدا و حرارت نیز از دیگر ویژگی ها و مزایای درب چوبی ضد آب به شمار می آید. این درب ها در صورتی که دچار آسیب و صدمه شوند به راحتی قابل تعمیر هستند. همچنین استفاده از این درب ها تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد.

درسا در

برای مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع درب چوبی با شماره 22255996 – 021 تماس حاصل نمایید.

نگاهی بر کاربرد و موارد استفاده درب چوبی ضد آب

بهتر است بدانید ویژگی و قابلیت های درب چوبی ضد آب باعث شده تا از این نوع درب در موارد مختلفی استفاده شود. در واقع با استفاده از این نوع درب ها فضای داخلی کاملا خشک بوده و از دست نم و رطوبت راحت می شوید. از درب چوبی ضد آب می توانید در فضاهای خارج از منزل که در تماس با رطوبت و نمناکی هستند با خیالی آسوده استفاده نمایید. یکی از کاربردهای این نوع درب ها استفاده از آنها در استخر، جکوزی و سونا است.

شما می توانید از درب چوبی ضد آب در ادارات نیز استفاده نمایید. استفاده در حمام و سرویس بهداشتی نیز از کاربردهای مهم این نوع درب ها به شمار می آید. بیمارستان ‌ها، رستوران‌ ها، آزمایشگاه ها و آشپزخانه از دیگر مکان هایی هستند که از درب چوبی ضد آب می توان در آنها استفاده کرد. همچنین از این نوع درب می توانید به عنوان درب‌ پارکینگ استفاده کنید.

آشنایی با نحوه تولید این نوع درب

بهتر است بدانید نحوه تولید این نوع درب با توجه به جنس رویه درب ها متفاوت می باشد. برای تولید این محصولات اغلب از روکش پی وی سی یا روکش هایی از این قبیل استفاده می شود. بعد از اینکه بدنه اصلی درب ساخته شد روکش پی وی سی یا دیگر روکش ها بر روی آن کشیده می شود. استفاده از این نوع روکش ها در ساختار درب چوبی ضد آب مانع از جذب بخار و آب توسط درب می شود.

 در صورتی که در ساخت درب چوبی ضد آب از رزین برای پوشش دهی استفاده شود لازم است ابتدا مایع اصلی حاضر گردد. لازم است بدانید این مایع اصلی از ترکیب رزین و هاردنر ساخته شده است. بعد از اینکه ترکیب رزین و هاردنر آماده شد باید یک لایه از آن بر روی بدنه درب کشیده شود. با این کار تمامی سطح درب به این ترکیب آغشته شده و ضد آب خواهند شد.

درسا در

برای مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع درب چوبی با شماره 22255996 – 021 تماس حاصل نمایید.

نگاهی بر انواع مختلف درب های ضد آب

بهتر است قبل از خرید درب چوبی ضد آب به فاکتورها و عوامل متعددی توجه داشته باشید. از فاکتورهای مهم و قابل توجه می توان به امکان ترمیم درب بعد از آسیب دیدگی و مقاومت آن در برابر رطوبت و آب توجه داشت. برای بررسی این فاکتور لازم است با انواع مختلف درب های ضد آب آشنا شوید، زیرا درب های ضد آب امروزه در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند، از اینرو نگاهی مختصر به برخی از این مدل ها خواهیم داشت.

درب GRP: یکی از مدل های مختلف درب های ضد آب درب GRP می باشد. این نوع درب ها به عنوان بهترین و اولین نوع درب فایبرگلاس شناخته شده اند. برای ساخت این نوع درب لازم است ابتدا چهار چوب درب به صورت اصولی ساخته شود. بعد از اندازه گیری چهار چوب باید این درب ها را تهیه کرد.

درب ABS: این نوع درب که از دیگر انواع درب های ضد آب می باشد با استفاده از موادABS ، روکش شده اند. بهتر است بدانید روکش های ABS نوعی پلیمر نفتی هستند که از کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف برخوردار هستند. برای ساخت این نوع درب ها اغلب از بدنه   MDF یا نئوپان استفاده می شود. این درب ها به صورت ضد آب و ضد خش تولید و عرضه می شوند. همچنین دارای بیشترین کاربرد و استفاده در در کارگاه ها و بیمارستان ها هستند.

درب پلی وود: بهتر است بدانید این نوع درب یکی از مستحکم ترین درب های ساختمانی محسوب می شود. این درب ها از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار هستند و به هیچ وجه آسیب نمی بینند. از درب پلی وود می توان در تمامی قسمت های ساختمان استفاده کرد.

درب PVC: درب های پی وی سی دارای دو نوع مختلف هستند. یکی از این مدل ها درب  HDF با رویه پی وی سی می باشد. نوع دیگر آن نیز شامل درب های MDF با رویه پی وی سی است. این درب ها بهترین گزینه جهت استفاده در سرویس های بهداشتی، حمام و … به شمار می آیند. در واقع لازم است متناسب با بودجه و مکان مورد نظر خود از درب چوبی ضد آب مناسب استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . مشاوران ما در درسادر همواره پاسخگوی شما هستند.

اینستاگرام درسا در

همچنین می توانید پیچ اینستاگرام درسا در را دنبال نمایید تا نمونه کار های دیگر شرکت را در آنجا مشاهده نمایید.

doorsadoor_official@

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید همچنین می توانید درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید. مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *